.

Jag har blivit en helgbloggare, om ens det. Veckorna går, snart är det sommar. Senaste veckan var egentligen inget speciell alls, dock duktig! jobbat 4 heldagar, och gått på riskutbildning och pluggat teori, och jag har hållt detox-maten fram tills fredag, så nu skippar jag den, men så länge jag vill så klarar jag! Maten har inte varit den godaste.. typ ingen smak och jag gillar mat med smak, men i fredags blev det supergod mat, kikärtsbiffar med sallad och tsatsiki, massa gott! Ikväll blir det lika gott, limekyckling med sallad! Och ikväll kommer dessutom min mysiga mormor från island och stannar här i över två veckor, det betyder madrass för min del, menmen, vad gör det? om lite mer än en vecka är jag ju nästan borta en vecka, nästan, då blir det ju ännu obekvämmare, tält...! Men grymt kul!

Nu har nästan hela helgen gått och idag är en slappisdag. I fredags var jag och Nina på bio och såg Mañana, underbara skåningar, jag vill bara ännu mer flytta dit! Igår jobbade jag, haha, om man kan kalla det jobba, jag var på Liseberg som ledsagare, ändå sjukt kul jobb, gå på Liseberg en hel dag och få betalt inte helt fel, sen var det sykväll med Milla men det blev inte mycket sytt, lite sprättat på min kavaj dock. Men vi hade mysigt, och sen såg vi det sista på Eurovision, yeah, Island kom tvåa, jag är stolt!



Jag tycker om att Liseberg är bra på att ta emot funktionshindrade, fatta ändå hur mycket det är man inte kan göra med vissa funktionshinder, väldigt stora begränsingar, då är det inte mer än rätt att dom ska kunna njuta av vissa saker och få förmånen att kunna ha stöd med sig, kunna gå före kön ect. Bra Liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0