.

Idag har jag och mamma börjat på en kort faste period. Nu blir det bara vätska i ett par dagar, den blir det detox efter det. jag ser redan nu efter en halvdag fram emot detox-maten! Det lät gott allt det som "får" äta sen. Goda sallader, nötter, frukt och massa annat. Det är sjukt hur mycket man vill ha mat när man inte ska ha nått, allt ser gott ut. Nu är det endast vatten, frukt- & grönsaksjuicer och örtte som gäller. Grönsaksjuicerna smakar skit, blir serriöst spyfärdig av dom. Men nu måste jag klara det här för att! Sen blir det shopping som belönning, men då måste jag klara det, och inte fusk då inte! Jag längtar till bovetegröt till frukosten och den grekiska salladen! men först.... ingenting.


Kommentarer
Postat av: Bohman

Oj vad du är duktig! Önskar jag också hade motivationen och tiden att orka detta! Hehe skyller på att jag så mycket att göra så jag måste fylla på skafferiet ordentligt... ;) Duktig är du! :D

2009-05-11 @ 17:58:13
URL: http://rebeckabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0