.

Tröttheten har tagit över min lördag. Dock inte utan anledning efter vad natten bjöd på. Kom hem vid halvåtta, och gick direkt till sängen. Vakande inte upp så fräsch idag, blev till och med skrattad åt när jag vaknade. Men större delen av dagen har spenderats i soffan eftersom att jag har så grymt svårt att sova länge, jag tycker synd om alla stackare som jobbar natt, det är inte det roligaste vill jag lova, med erfarenhet från Island... Men i alla fall igår var det skit kul! Det blir aldrig som man tänkt sig...  Bio som ledsagare, en actionfilm och tro det eller ej jag tyckte faktiskt det var rätt bra!? Sen snabbt hem och stressa iväg till stan för att gå på Tingseks spelning med Empan, äntligen! Jag kan inte sluta tycka om Tingsek, stod bara och gungade skönt under hela konserten och njöt av hans ljuva stämma, och när han gång på gång sa "att det är fett" men den underbara skånskan! Det är gott att en ny skiva är pågång, nått härligt  att se fram emot! Efter konserten blev det 50-tals fest hos Vala och hennes rumskompisar. Många drog samtidigt som vi kom men det hindrade inte oss från vardagsrumsdans till Suspicious Minds. Ett par timmat senare övertalade vi Empan att hänga med neråt stan 5 stycken, efter kontorsstol nerför avenyn och borttappade och upphittade vänner hamnade vi på Orgia för en kort stund, för där fick vi inte stanna länge. Då blev det en promenad till Olofshöjd. En stor kastrull fick agera bongotrumma och den fick hänga med in på studentbaren där vi köpte billig öl, men där fick vi inte sitta länge innan det stängde, då blev det hem till den tyska killen. Efter sanning eller konsekvens så somnade killarna och snarkade fint i kör och jag och Empan kilade hem.


God Natt!



 

 


Kommentarer
Postat av: empan

En underbar kväll! Jag är väldigt glad över att ni övertalade mig! :D det roligaste med kvällen var lätt att det hände så himla mycket. Vi var överallt! :D

2009-05-10 @ 03:16:45
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0