.

valborg.
valborg var supermysigt! jag och empan träffades på järntorget för att köpa pizza och kila till slottskogen för att få sällskap av resten av göteborg. stötte på några från min gamla klass, trevligt. pizzan var mycket god. och vi hade mycket trevligt! satt och sjöng, pratade och tyckte synd om dom stackars fjortisarna brevid. har man en kompis som ligger och spyr ger man väl henne vatten och inte en cigg?! jaja, vissa anser väl att det är viktigare att hålla koll på vodkaflaskan än kompisen... valborg är ju som sagt väldigt tragiskt. som för fjortisarna, som för den medvetslösa tjejen utan byxor som ambulansen tog hand om, för polisen. men det kan också vara riktigt mysigt också. för mig var det mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det var verkligen tagiskt. Cigg ska ju tydligen göra så man mår bättre. I don't know. Men jag hade det jätte mysigt:D (underbart bild du:P)

2009-05-03 @ 16:28:55
Postat av: Empan

Jag skrev innan (A)

2009-05-03 @ 16:29:32
URL: http://hookedonafeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0