.

AHH, jag är helt död! Jobbig  vecka och minst sagt inte jobbig dag, när jag kom hem så brast det, det var nära att det göra det redan på jobbet men det blev bättre... har haft fullt upp men samtidigt inte, det var inga ordinarie från klassen där så vi var några andra, det funkade bra. tills en pappa kom för att plocka upp en elev, då kom massa klagomål på en och samma gång, ett manssvin som inte tror att tjejer kan lyfta, för att vi är just... tjejer. ett otrevligt äckel... inte nog med att vi var ensamma så skulle det senare vara sommarfest, så föräldarar kom för att titta på barnen då de sjöng och sen fika(då var personalen där), men eleven jag var med var ganska orolig när inget var som vanligt. han rev, bet och var irriterad, ville väldigt gärna riva i ansiktet och på armarna på mig. hade han hållt på mycket längre till hade mitt tålamod nått botten, men han lungade ner sig och blev jätte go sen som tur var! hade dagen slutat dåligt hade det känts skit jobbigt, men nu känner jag mig mer, hmm vad ska man säga, helt slut bara. på nått sätt känns det som att det charmiga med dom här barnen är att det är så krävande och svåra men samtidgt så goa och underbara!  men shit vad det tar energi, jag är så sjukt trött och huvet värker. tur att det snart är helg! först en lite längre natts sömn än till halv sex, upp och jobba och sen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0