.

Söndag igen.


Idag har jag:
vaknat,
fått  ett ägg att expodera,
städat rent äggrester i hela köket,
ätit frukost,
kollat på stilpoliserna,
kollat ännu mera tv,
ätit en korv


Idag ska jag:
rösta
träna med lilja
köra?
plugga?
kolla på söndagsparty

Jag står och väljer mellan två partier, vet inte riktigt va jag ska rösta på... man borde egentligen vara mer påläst, men nu är jag inte det, men jag ska rösta ändå.

förresten, igår hade jag en trevlig dag! bio med tjejen jag är ledsagare åt, kan varit sista gången, för snart flyttar jag ju! Åh, hon är så underbar, super skön! Sen blev det hem till Milla och dricka vin med henne och Simon, dock inget gott vin, haha.. men trevligt trevligt. Sen blev det trädgår´n och dans till gamla hits.
CIAO

Kommentarer
Postat av: Mia

What what what WHAT?! Flytta? Ey walla! Inform me please!



PUSS!

2009-06-07 @ 15:42:05
Postat av: sanna

Lund kära du, i höst! (om jag kommer in, vilket jag hoppas på!)

2009-06-07 @ 16:07:32
URL: http://sannakajsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0