.

Valborg då alltså. Fylledagen nummer ett. Kvällen då man ska kolla på cortegen bara för att även om den oftast inte är speciellt kul och supa i slottsskogen. Jag vet inte vad som händer ikväll men någonting får jag hoppas på. Mys ute på altanen hade inte varit fel heller.


 
 

Nu står vår kära husvagn ute på gatan och väntar på att få bli såld. Åh, min kära husvagn. Det är lätt vårt bästa köp. Vi har varit här och där runt om i Europa med den. Frankrike, Krotien, Italien, Spanien… Haha, jag sitter och kollar på gamla semesterbilder, då jag faktiskt använde limegröna linnen, Nina hade hade gardinhåret, och Lilja var en liten barnrumpa! Det är lite tråkigt att behöva sälja den men vi börjar växa ifrån familjesemestrarna tyvär… men blir det inget jobb i sommar så blir det kanske semester med familjen för min del ändå och det hade ju inte varit helt fel heller… nu ska jag klä på mig och gå och spinna till Mando Diao!






Haha, det här är bland dom skönaste bilderna, söt du är Nina!


Kommentarer
Postat av: nina

hahahaha, mittbena klär mig verkligen!^^ men din klädmatchning är inte den vackraste heller!!

2009-05-05 @ 14:46:24
Postat av: sanna

jag tycker vi är lika vackra båda två!

2009-05-09 @ 23:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0