.

 Åh, efter en solig lördag sitter jag nu i soffan ,klockan är tio och jag är trött, väldigt trött.. Känner att egentligen borde man gör nått ikväll, men nej, inte ikväll. Var i stan med Nina. ojdå, det blev 2 par tights, 1 par solisar, skor, ett skärp och ett hårband. Jag är nöjd! Kär i mitt skärp! Jag måste erkänna att jag älskar Göteborg som det är nu. När värmen kommer vaknar hela stan. Det är fullt i alla parker och alla är glada. Vi går verkliegn i ide under ett halvår, tragiskt hur vädret kan påverka humöret.. men nu lever vi!

Förresten förra lördagen var mycket mysig. Vin på tessans underbara balkong i kvällsolen, perfekt! Prat och mys sedan spårvagn till stan. Goda drinkar sedan mycket god mat på El Corazon. Sen skulle jag och Nina ut. Blev inte så lyckad utgång, rio rio, vi var nog dom ända där som inte gick på droger skulle jag tro... aja, det var kul ändå.

Men nu har hela veckan gått. Har inte hänt nått särskilt men jag har varit så äckligt trött och haft ont i huvet hela veckan. En del jobb som tur är, men dock inte så många heldagar, och igår var jag på bio och resturang, gott, dessutom fick jag betalt för det för jag jobbade, inte dåligt!





Nu måste solen hålla i sig! På måndag och tisdag ska det bli ännu varmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0