.

Snart ska jag iväg och jobba på mitt gamla fritids! Men jag har börjat tänka en hel del på sommarjobb och bajs. Vad ska jag göra i sommar!? Om jag inte får ett av alla dom jobben jag sökt, vad ska jag göra då? jag kan inte gå hela sommaren och känna mig oduglig utan jobb tills dess att jag flyttar(!)... jag funderar starkt på att i alla fall söka jobb på island med tanke på att jag förra året sökte tre och fick alla, utan ens veta om det, förväntades bara vara där efter att jag lämnade in en intresseanmälan. ska kanske söka ändå, med tanke på att jag älskar reykjavik! det ska jag nog. fast samtidigt så vill jag ju vara hemma, usch, vad svårt det är!

men nu ska jag alldeles strax kila. CIAO!

 

 
(alla bilder är från island i somras)

GRATTIS FINA SYSTRA NINA, 18 ÅR!

Kommentarer
Postat av: caaaamilla

hälsa grattis till nina från mig :D

2009-04-16 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0