.

Branäs var blött. Det blev skidåkning mellan pölarna, men det var fin fint. Solen ledde till en inte så snygg bränna, röd med vitare partier under hjälm och solglasögon, men vad gör det? Jag kan förstå dom som åkte i shorts och t-shirt, inte helt fel.
Vi kom till Branäs på fredagen, gjorde inte mycket åt på den enda resturangen. Lördagen spenderades i den vattniga backen, serriöst små bäckar lite överallt, inte konstigt att deras skidsäsong är över nästa vecka. Vi solade ute i backen med mat och dricka, sen blev det after ski efter några åk. Sen blev det lyxig 3-rättersmiddag på ett värdshus. Gott! Sen blev det tillbaka igen, med lite gottgott och spel.

Lördagen blev det mer åkt i backen. Mindre folk och inte lika soligt. Efter en heldag i backen, packade vi och åkte hem på kvällen. Det var påsken!


- Ge mig kardan!
- Jag lägger kardan!
- Jag tog kardan!




 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0